Hoe werkt de klantenservice van Spaanse Hypotheek?

Wij hechten ontzettend veel waarde aan persoonlijk contact met onze klanten. Daarom is onze klantenservice onlangs vernieuwd. We vertellen je graag hoe we jou zo snel mogelijk verder kunnen helpen!

De aanschaf van vastgoed neemt veel tijd in beslag, al helemaal in een land zoals Spanje waarbij alles net even wat anders eraan toe gaat dan je gewend bent. Daarom is het extra belangrijk dat van tevoren alles zorgvuldig wordt uitgezocht. De kans is groot dat je veel vragen hebt. En daarvoor ben je bij ons precies aan het juiste adres. Wij zijn er om al je vragen te beantwoorden en het hele aankoopproces van A tot Z te vergemakkelijken.

 

Jouw tijd is belangrijk voor ons

Er zijn 3 manieren waarop we trachten zo veel mogelijk van jouw tijd te besparen:

    1. Een website met daarop zo veel mogelijk belangrijke en relevante informatie – Onze kennis delen we graag met je. Zo vind je op onze website verschillende handleidingen en whitepapers en informatieve blogs terug. Daarnaast hebben we alle meest gestelde vragen omtrent de aankoop van een woning in Spanje op een rijtje gezet voor je. En uiteraard updaten wij deze regelmatig. De website kun je 24/7 raadplegen, waar en wanneer je maar wilt!
    2. Online tools – Of je nou pas net aan het oriënteren bent op het aankopen in Spanje, of je je droomhuis al op het oog hebt, wij hebben de juiste online tools om precies die informatie te krijgen die je nodig hebt! Zo kun je onder andere op onze website al een eerste financieringscheck uitvoeren. Daarnaast bieden we mogelijkheid om direct een volledig hypotheekrapport en een pre-scan aan te vragen. Hierbij staat al duidelijk aangegeven welke informatie we hiervoor van je nodig hebben, zodat we zo snel mogelijk de informatie die je zoekt naar je op kunnen sturen.
    3. Persoonlijk e-mailcontact – Je kunt ons e-mailen wanneer het jou uitkomt, dus ook ’s avonds na het werk en in het weekend. Om je zo goed en snel mogelijk te kunnen helpen verzoeken we je om je vragen alvast zo goed mogelijk te specificeren. Zo ontvang je zo snel mogelijk de antwoorden op jouw vragen op de mail. We sturen je altijd een reactie binnen 2 werkdagen, maar in de praktijk vaak al binnen 24 uur. Zo hebben we al veel klanten weten te verrassen met een snelle inhoudelijke reactie.
    4. Telefonisch contact – Voor inhoudelijke telefonische gesprekken met één van onze adviseurs vragen wij eerst een rapport of pre-scan te bestellen, zodat wij voldoende achtergrondinformatie hebben over jouw situatie. Je ontvangt dan eventueel een direct nummer van een hypotheekadviseur. Oriënterende gesprekken kunnen wij helaas niet voeren, hiermee zorgen we immers dat we de kwaliteit kunnen bieden voor klanten die serieus met hun hypotheekaanvraag aan de slag gaan. Daarnaast bieden wij reeds heel veel gratis toegankelijke informatie op onze website.
      Wil je toch een persoonlijk gesprek direct aanvragen? Dan kun je een consultancy call inplannen via onze website.

 

“Wanneer ik Lora mailde over mijn aanvraag kreeg ik snel antwoord, zo fijn! Je bent afhankelijk van anderen, heerlijk als je dan niet lang hoeft te wachten en weer verder kunt. Echt top!” – Marielle

 

Waarom we de voorkeur geven aan e-mail

Ondanks dat je bij e-mailverkeer al gauw denkt aan een wat afstandelijke manier van communiceren, is dat naar ons inziens zeker niet zo! Na vele jaren ervaring op te hebben gedaan met klantcontact, zijn wij erover uit: E-mail is voor ons het ideale medium om jou als klant van dienst te kunnen zijn.

Bij een hypotheekaanvraag komt namelijk zoveel maatwerk te pas, dat er nogal wat informatie die specifiek op jou van toepassing is bij komt kijken. Deze informatie zul je ongetwijfeld niet na één telefoongesprek allemaal in je hoofd opgeslagen hebben. Het is handig om deze overzichtelijk in je mail te ontvangen, zodat je deze er op je gemak nog eens bij kunt pakken wanneer het jou uitkomt.

Ook geeft het ons de mogelijkheid om efficiënter en meer gestructureerd te werken. Die tijd die daarbij vrijkomt gebruiken we graag om ons grondig in jouw situatie te verdiepen, zodat we je een zo uitgebreid en volledig antwoord kunnen geven, dat helemaal toegespitst is op jouw persoonlijke omstandigheden. 

 

Terugbelverzoek

Het kan voorkomen dat je toch graag een en ander mondeling met ons wilt bespreken of doornemen. Dat begrijpen wij helemaal. Je kunt zowel een telefoongesprek als een video-gesprek aanvragen. Een van onze adviseurs neemt dan contact op om een moment te kiezen dat goed past. Let wel op, wij vragen onderstaande voor een terugbelverzoek:

⚠️ Let op: wil je graag een een hypotheekaanvraag met ons bespreken? Dan zullen wij je altijd vragen eerst een hypotheekrapport of een hypotheek pre-scan in te vullen. Dit zorgt ervoor dat we jouw financiële gegevens kunnen inzien. Wij zorgen er dan voor dat we ons van tevoren goed ingelezen hebben in jouw situatie. Tijdens ons contact met jou zijn we namelijk graag goed voorbereid.